dijous, 4 d’octubre del 2012

SEGONA JORNADA

Després d'haver-se disputat la tan ansiada primera jornada de lliga, queda patent la igualtat que hi ha enguany i que a pesar d'haver menys equips que en les darreres edicions de la lliga, aquest pot ser un campionat igual o més emocionant que els anteriors.
I es que els resultats ho diuen tot, de sis partits que consta la jornada tan sols 2 no acabaren en resultat ajustat, el Xical va perdre 7-0 front el Rafol i Pintures Domenech va caure 1-3 front la Vall de Laguar, la resta tot resultats ajustats:
Clinica pego 2-1 Boca tenis
Autoescola Pego 1-2 Racó de Baco/Brooklyn
Sport la Casa - 2-1 Bar l'Almassera
Les Valls 6-7 Ferreteria Bolufer
El conjunt dels litres aplega a la segon jornada amb la mateixa concentració que la primera sabent que en un campionat tan curt esta prohibit fallar i dissabte a partir de les 16:30 de nou tindrà un dificil compromís front un Sport la Casa que ve de guanyar per la mínima a l'Almassera amb un Caselles estelar.
Per al duel de dissabte Maped pedrà a Vicent "Beleti" que te boda però per contra podrà disposar de Pollet que debutarà en competició oficial amb el conjunt dels litres i el "turc" Tarí que baixa aquesta setmana de catalunya amb el viri de la indepencia per tal de vore porta.
L'horari, les 16:30 agradava als jugadors, una bon hora en dissabte però pot ser preocupant ja que en cas de victoria les celebracions de la setmana passada poden quedar en res perque aquesta setmana es tindria un hora més per a fer-la. Primer s'ha de guanyar, però Torrat ja estava omplint les cameres per a que no l'agafe el bou.
VIXCA EL RACÓ I LA PENYA!!!

LA QUINIELA DE LA JORNADA

Aquesta semana la fa el "xoto" Abel, ex jugador de mítics equips com el Bar Caçadors o Fontaneria Hilariet



8 comentaris:

Publicitat Les Valls ha dit...

Esta molt ben feta la quiniela eixa jajaja.

Enguany tenim una lliga apretada per el que es veu en els resultats!

Anònim ha dit...

mola jejeje

Gim ha dit...

ojooo que la quiniela no esta fent-la qualsevol cada semana... son veterans de guerra que saben de que va o en el cas de Muro que volen fer-se rics jujuju

Anònim ha dit...

xe!! poligonmania es lo millor jajajaja

Anònim ha dit...

Xiquets...em sap greu pero no podre jugar el partit...l'esencia del futbet son aquestos partits pero les meus obligacions socials m'obliguen a anar de bateig...sera un duel jn tant descafeinat xq tenim nombroses baixes (hugo garay, xuxi terremoto i jo) pero els meus companys possaran casta i punt d'honor!!
Ens vorem en el partit de tornada...
Sort a tots i que ningu es fasa mal...
Joan caselles

Anònim ha dit...

Xiquets...em sap greu pero no podre jugar el partit...l'esencia del futbet son aquestos partits pero les meus obligacions socials m'obliguen a anar de bateig...sera un duel jn tant descafeinat xq tenim nombroses baixes (hugo garay, xuxi terremoto i jo) pero els meus companys possaran casta i punt d'honor!!
Ens vorem en el partit de tornada...
Sort a tots i que ningu es fasa mal...
Joan caselles

Anònim ha dit...

Collo...lo meu pareix la propaganda de gaes...jajaja

Gim ha dit...

Xiquets... em sap greu pero no podre... es broma!!!
Una llàstima estos partits son els que molen pero no es igual si falta molta gent, de totes formes a l'entrenament de ui s'ha vist un bon cuartet en jardel, porxo, balbastre i fran